Tjugofemte juli.

 
Vädret i Sverige denna sommaren har varit kanon!
Dessvärre är det jobb som gäller för mig och för mina vänner. Lediga dagar har hittills spenderats i solen men mycket häng med vännerna har det inte blivit. Ett antal utgångar har vi hunnit med, varit på en liten roadtrip till Norrköping och mycket shopping för min del. Visserligen blev det mycket träffar med klassen & vännerna veckorna innan studenten och några dagar efteråt men sedan splittrades alla. Simon drog till Gotland för sommaren, Gustav och Jasmine jobbar, William vet jag faktiskt inte riktigt vart han håller hus och Julia jobbar & har varit utomlands med Elin. 

Känns som att alla runt omkring har så mycket tid för sina vänner, grillar, reser iväg, hittar på en massa saker medans jag knappt ser mina. Jag är rastlös, vill åka till Liseberg, åka ut till Öckerö, åka på roadtrip, ha picknick ,komma iväg till Grekland och börja leva ett spännande liv som inte går ut på att vara hemma. 

Men det verkar ta sig, ikväll ska jag träffa Julia, på lördag är vi ett gäng som drar hem till Charlie och grillar, Simon tar sig hem i augusti och en eventuell tripp till Liseberg beräknas till nästa eller nästnästa vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0