TRÄNA.

 
Varje gång jag kommer igång med träningen har det alltid varit skolarbete eller allmän lathet som har gjort att jag inte fortsatt. Har alltid hållt igång kroppen men efter att jag hoppade av gymnastiken och när jag började gymnasiet så har det blivit allt mer sällan. Att gymma/springa då och då funkar inte för mig, det är allt eller inget som gäller. 
 
Det är 36 dagar kvar tills jag kommer att spendera hela dagarna i bikini och tunna kläder. Just nu känner jag bara ångest inför det, därför har jag som mål att varje dag röra på mig, antingen springa, powerwalka, gymma, cykla eller simma. Även om tiden blir knapp ibland så kommer jag tvinga mig själv att hitta tid, gå/cykla till jobbet, springa på morgonen eller på kvällen osv. Jag har ju faktiskt en hund som älskar promenader! 

Dessutom, inget:
- Godis
- Sötsaker
- Chips/snacks
- Vitt bröd
- Snabbmat
- Choklad
- Glass
 
KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0