Nikon D5100.

Efter 3 trogna år ihop med min D3000 så har jag varit sugen på att uppgradera mig till något mer avancerat inom foto. Så jag har varit iväg ett par rundor och kikat på D3100 och D5100 men varit osäker. När jag sedan öppnade mitt första paket på studentfesten hamnade jag lite i chock då jag inte alls var beredd på vad som väntade, nämligen världens bästa kamera. De senaste dagarna har jag fotat allting som varit i min väg, testat olika funktioner, filmat i HD och hittat min favorit - nämligen mat-inställningen haha, som ger grymt ljus till matbilder! 

Kameran är hur grym som helst och jag kommer bomba bloggen med mängder med bilder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0