VILL ALLT.


Det finns så himla mycket jag vill göra och uppleva. Jag sökte in på högskolan lite halvt seriöst så jag räknar inte med någon plats i höst men kommer överväga beslutet om jag nu mot all förmodan skulle komma in ändå. Men jag vill göra så mycket annat också. Jag har googlat runt efter olika arbeten på Rhodos, Cypern, Kreta och andra grekiska öar men har inte hittat något som jag fastnar för. Jag skulle mer än gärna flytta till Grekland ett halvår och sysselsätta mig med något. Eller ja, vilket annat land som helst som har sol & hav. 

Jag vill göra något som får mig att komma bort från Sverige en stund. Tågluffa med vänner, resa runt i Europa, jobba en hel sommar i Grekland, Au-pair i USA, studier utomlands, jobba i storstad, jag vet inte riktigt. Det finns så mycket spännande saker och så himla mycket att fota & göra minnen av. Jag vet bara inte vart eller hur jag ska starta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0