01:27

 
Idag tog jag en riktigt lång sovmorgon(vilket jag ångrar nu hehe), sov till halv 1 och fick sedan stressa för att hinna gå ut med hunden, fixa mig & ta mig till stan. Där mötte jag upp en tjej som köpte mina Palladium-skor och sedan tog jag bussen till gymmet. Körde armar, bröst och mage + kondition och sedan åkte jag hem och chillade. På kvällen blev jag upphämtad av Julia för att åka till Simon & Oliwer där vi kollade Idol och snackade fram till klockan 12 då vi drog hem igen. 

Imorgon(idag) klockan 10.00 är det fotokurs hos Nikon som gäller. Efter det blir det eventuellt en liten fotografering med Jasmine och på kvällen blir vi nog ett litet gäng som hittar på något! Nu måste jag sova för klockan ringer 07.30 imon, såhääär taggad på det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0