Så hur går det?

 
Bildinspo från weheartit.com

Under en månads tid nu så har jag fösökt byta ut alla onyttigheter mot bättre mat. Har inhandlat kvarg ett par gånger, bär, mer frukt och grönsaker, bytt ut kolhydraterna mot quinoa/sallad samt fortsatt motionerat fast på en högre växel. Gör inte detta för att gå ner massa i vikt utan för bli mer fast i kroppen & må bättre. Med gamla spökande, elaka tonårstankar i bakhuvudet så gör jag både kroppen och tjänst, dessutom känns det så mycket bättre att gå ut och gå/gymma/springa än att sitta inne och häcka.
 
Jag har aldrig varit speciellt onyttig men har alltid varit svag för Oboy, choklad och glass. Lösgodis har aldrig lockat mig så det är lätt att undvika men har ersatt den vanliga Marabou-chokladen mot 70% mörk choklad istället. Så rent generellt så går det bra, men är så sugen på ett pass-kort på NordicWellness, att gymma är okej men det är så tråkigt att nästan alltid gymma själv (tyvärr så är mina vänner inte speciellt intresserade av träning hehe..) Ska försöka skaffa mig ett kort snart & fortsätta i samma takt så ska det nog ske några förändringar. :)
 

Kommentarer
Postat av: Utanlikhet - Inte som alla andra

Alice Alice Alice! Jag ska skaffa gym- och passkort där nu i slutet av veckan! Sedan kör vi?!?! Okej? :D

2013-10-09 @ 12:56:08
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Utanlikhet - Inte som alla andra

Alice Alice Alice! Jag ska skaffa gym- och passkort där nu i slutet av veckan! Sedan kör vi?!?! Okej? :D

Svar: Då kämpar vi ihop, Nordic Wellness??
Alice Ekström Syraka

2013-10-09 @ 12:56:10
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0