Weekend.

I fredags var jag som sagt hos Anton och efter det drog vi till stan för att köra en liten utgång. Kom hem vid halv 3 och vaknade sedan klockan 9 på morgonen igår. Var iväg på en liten promenad och spenderade sedan resten av dagen i sängen. På kvällen drog jag iväg till stan för att få skjuts till en fest ihop med Jasmine, Elin & Julia. Var tänkt att det skulle bli en lugn kväll för min del men det slutade med en andra utgång denna helgen.. 

Fick inte mycket sömn inatt heller så kommer nog somna rätt fort ikväll. Dennis sov hos mig inatt och idag har vi bara segat i sängen och nu har vi förflyttat oss till varsin soffa haha. Det är perfekt söndagsväder så kanske tar en långpromenad senare men just nu har jag ingen ork till något. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0