Vecka 39.

Ny vecka igen och idag sätter min vecka som hundvakt åt Bella igång. Har alltså fullt ansvar för hunden, mig själv och matlagningen, den sistnämnda vet jag inte om det kommer funka så bra, har noll inspiration när det gäller mat men har mängder med frukt hemma så överlever nog! 

Idag har vi varit iväg och träffat Julia & Simon för en promenad runt Munksjön. Efter det blev det kycklingsallad till middag och nu har jag börjat på en ny serie igen, Ugly Betty. Fick inspiration från Julia, har aldrig sett alla avsnitt och kommer inte riktigt ihåg storyn så det ska bli kul. Senare ikväll kommer Dennis hit och sover över. :)
 
Mitt slitna hår, måste verkligen klippa mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0