28onde april.

 
Helgen var grym och gick fort som vanligt. I fredags fikade jag med Ottilia, Tove, Sandra och Julia på Condeco, somnade sedan dödstrött brevid en lika trött Dennis. På lördagen vaknade jag klockan 10 och städade i lägenheten, mötte Julia & Jasmine för en runda på stan där jag fick ett doftljus, en klädkrok och ett linne köpt. Vi satte oss vid Munksjöbryggan och njöt av solen innan jag tog bilen ut till sommarstugan där familjen var samlad för att grilla & umgås. Åkte tillbaka in till stan och hämtade Jasmine för att förfesta hemma hos mig en stund innan vi stack till Bongo och sedan till Sliver där även Julia anslöt sig senare.

Igår spenderade jag större delen av dagen hemma hos pappa i solen, träffade syskonen och vi grillade. På kvällen var jag på bio med Julia & Jasmine, vi hade tänkt se The Other Woman men biljetterna var slut så vi gick på filmen Noah istället. Kom hem sent och var dödstrött när klockan ringde klockan 06 imorse, därför ska jag somna tidigt ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0