Weekend.

 
Igårkväll var vi 6 tjejer som samlades hos mig först och gick sedan till TwinCity för att äta. Drack antagligen den godaste drinken någonsin (alkoholfri dessutom) och vi satt kvar där hela kvällen. Idag sov vi ut och åkte sedan iväg för att handla veckans mat, åker ju iväg på torsdag så vi behövde inte så mycket men fick med oss saker till 2 middagar & massa goda fruktmixer att ha i smoothies! Har sedan dess haft besök av min pappa & även Dennis familj var här en stund. Vid 5 hade jag bokat in mig på ett CX-pass vilket var riktigt skönt att köra, har även hunnit tvätta idag och nu ska vi sätta oss i soffan med dipp & grönsaker för att planera lite inför London! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0