höstkänslor.

- Det regnar & är grått men jag bara myser. Vill mest spendera all ledig tid till att hitta höstkappor, mysiga tröjor, ta upp mina boots och stövlar från källaren, tända doftljus och ta kort på färgglada träd. Älskar hösten! 
 
- Kan inte heller hjälpa att jag längtar till julen haha. Vi fick 2 adventsljusstakar av Dennis pappa och jag vill bara fylla hela lägenheten med tomtar, röda gardiner/ handdukar , stjärnor och försöka få in en liten gran och mysa med familjen. Fast det får gärna dröja liiite till. 

- Jag är så pepp på att börja plugga! Jag vill komma "igång" med livet och skaffa mig en utbildning på högskolan. Har fått upp ögonen på en utbildning som känns helrätt och matchar flera punkter på det jag kan tänka mig som mitt framtida jobb. (är dock väldigt ombytlig och har redan känt så flera gånger innan så vi får se hur länge detta håller haha..)
 
- Bella är världens bästa hund. Hon gör mig så glad att det är löjligt. Hon studsar runt i en ring när jag hälsar på och knuffar upp min dörr mitt i natten för att sedan hoppa upp i sängen och buffa på mig så att jag ska släppa in henne under täcket där hon kryper ihop intill min mage. Alltså jag dööör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0