Söndagsdejt.

 
Igår jobbade jag & träffade sedan Dennis för mys & filmkväll. Vaknade vid 11 idag och såg Sverige ta hem guld i längskidåkning och fixade oss samtidigt. Åkte sedan ner till Aqua för att äta en försenad allahjärtansdag lunch ihop, jag åt schnitzel och är så himla mätt nu att jag måste ligga ner & skriva detta inlägget haha. :)

Resten av dagen ska jag vara hemma, duscha och ta hand om mig själv. Även fast jag mår mycket bättre nu än innan så känner mig fortfarande seg och trött i kroppen, är inte helt 100% pigg och full av energi än. Lite senare ska jag även berätta en helt sjuk sak! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ska du och Dennis flytta ihop snart?:):) fin blogg!

2014-02-16 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0