#kämpa

 
Jag följer mängder med fitspo-tränings-konton på instagram. Nästan så pass många konton att jag får mer ångest än inspiration. Dessutom får jag inte träna nu på någon/några veckor till så känner mig som en tickande bomb. Har lyckats hålla vikten i schack och tillochmed tappat något kilo, detta för att jag haft halsont, tappat matlusten och inte känner något sug efter någon mat. 

Men jag vet hur det brukar bli: börjar träna- äter nyttigare- tröttnar eller jobb tar tiden - har uppehåll - får ångest -börjar träna igen. Jag behöver verkligen en träningskompis som pushar, peppar och som själv vill ha orken att fortsätta träna. Det har blivit så att man tränar med någon några gånger men sen rinner det ut i sanden pga av att man själv alltid får höra av sig och det har jag verkligen tröttnat på.. 

Ska ta mig till gymmet när jag får börja träna igen och ge kroppen en mjukstart, gå på pass, få igång konditionen igen och fortsätta med kosten. Och denna gången ska jag fortsätta! Är ingen sucker för godis eller snabbmat oftast men har man en pojkvän som kan äta allt så är det inte så lockande att sitta bredvid med en morot haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0