no regrets.

Något jag aldrig kommer att ångra är att jag åkte iväg till Neuwied i södra Tyskland med en grupp tjejer från gymnasiet. Våra skolor hade utbyten där man bodde en vecka hos en annan elev och fick följa dem till skolan, vara med på lektioner, aktiviteter och uppleva deras tyska kultur. De besökte sedan oss i Sverige året efter!

Min utbyteselev var inte den socialaste och vi fick aldrig riktigt någon kontakt då vi var ganska olika men trivdes bra i familjen ändå. Förutom att de serverade alla tyska måltider de kunde (läs korv), inte gott alls haha.. Har ju aldrig läst tyska så det var lite svårt men lyckades göra mig förstådd på engelska i en vecka ändå. Sjukt häftigt upplevelse och hade riktigt kul med tjejerna från Sverige och lärarna som hängde med.

Man ångrar aldrig en resa! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHA BILDERNA :/ Skitrolig erfarenhet!

2014-02-28 @ 01:41:23
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0