Vecka 6.

 
Jag vet att bloggningen har sugit den senaste veckan. 
Ligger sjuk hemma och har faktiskt inte mycket att blogga om, är trött på samma inlägg hela tiden och kassa mobilbilder. Är så taggad på våren och på att solen ska komma tillbaka igen, vädret är genomgrått och jag har ingen energi alls nu på vintern. Men snart hoppar livet igång igen, Avicii 28 februari, jag fyller 20år i mars, Londonresa som förhoppningsvis blir av, jobb och allt vad våren & sommaren har att erbjuda. 
 
Ska försöka få igång inspirationen till bloggen igen, fotografera och fylla bloggen med mer bilder, dokumentera mer av vad som händer i livet! Roligare inlägg, absolut förbjuda tråkiga mobilbilder och kämpa lite lite till. För jag lägger faktiskt ner massa tid på bloggen men ibland blir det på fel saker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0