7.

1 sak du önskar dig nu: En shoppingresa till London

2 saker du är rädd för: Maskar och sprutor

3 favorit maträtter: Grillspett med tzatsiki - Kycklingfile med pasta - Kebabsallad från Prima

4 saker du ser fram emot: Avicii-konserten, Sommaren, Summerburst & Sommarkvällar med vänner

5 saker du gjorde i helgen: Sov mycket, internet-shoppade, bloggade dåligt, träffade Jasmine & Julia & åt tacos!

6 sätt att vinna ditt hjärta på: Humor, vara snäll/omtänksam, ge mig uppmärksamhet, visa att man är intresserad, vara framåt och social, vara glad och självsäker. 

7 saker du vill göra innan du dör: Lära mig surfa, besöka Maldiverna, bada med delfiner, leva när botemedel mot cancer uppfinns, äga en Golf gti, gifta mig och göra en fondvägg av en bild jag tagit själv! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0