godmorgon lördag.

Godmorgon! Har varit vaken någon timma men bara legat i sängen, snackat i telefon med mamma och nu har jag bäddat sängen och ska gå upp. Jobbade på torsdag-fredag vilket gjort mig rätt trött, sovit rätt dåligt på nätterna också vilket gör mig seg och småsjuk. Nu är jag iaf ledig några dagar! :)

Igår efter jobbet hämtade Simon mig och så åkte vi till Huskvarna för att handla med Charlie, Julia & Gustav. Lagade senare maten hemma hos Gustav som flyttat till Egnahem, spelade Monopol och satt och snackade hela kvällen. Så himla bra människor. Hade kameran med mig så bilderna kommer upp här lite senare! Nu: frukost!
 
Bilder jag tog i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0