bored.

Tomorrowland pågår även denna helg vilket har gjort mig lite låg i veckan. Vet inte varför men jag blir alltid så himla deppig när jag kommer hem till vardagen efter att ha rest iväg. Jag har jobbat 07.30 - 16.30 och dessutom hunnit träffa min kusin Johanna, umgåtts med Dennis en del, varit ute i sommarstugan och sovit över ihop med mamma och igår var jag hos Simon med ett gäng och hamnade till sist på Seaside. Kom hem vid 5-tiden ihop med Sara som sov över och sedan gick till jobbet imorse. 

Bloggen kommer tyvärr att fortsätta vara halvuppdaterad. Orken finns inte riktigt där alla dagar och har faktiskt inte överdrivet mycket att blogga om haha. Kommer försöka lägga ned mer tid när det gäller resor och foto men inte stressa över att behöva blogga när jag inte känner för det. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0