Sommardeppig.

Det har varit jättefint väder hela veckan och jag har absolut njutit. Känns dock inte som att jag får ut någonting av sommaren, jobbar bort 9 timmar av dagen och är oftast väldigt trött efter jobbet. Dock har jag varit ute och sprungit, träffat Julia & Ottilia på Spirabryggan, handlat tält, hängt vid Rocksjön, hängt i sommarstugan hos fina mamma, varit ute med båten ihop Dennis och hans 2 kompisar och ikväll har jag avnjutit Ben N' Jerrys med mina närmsta vänner i veckan. Ändå har jag sån ångest över att jag inte gör tillräckligt. 

Jag vill åka iväg till Öckerö och njuta av västkusten. Jag vill åka ner till Skåne och besöka Simrishamn & Helsingborg. Jag vill ta massor av sommarbilder som jag kan längta tillbaka till när det är höst. Jag vill äta tapas och umgås med fina tjejer en sommarkväll. Jag vill plocka egna jordgubbar och äta flera liter. Jag vill bli brun. Jag vill boka en sistaminuten igen. Jag vill så mycket hela tiden och det gör mig galen att jag inte kan njuta av det som är ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0