A land called paradise

 
Hemma på svensk mark igen. 
Vi gick upp vid 7 imorse för att packa ihop allt & för att hinna med transfern till flygplatsen och flyget hem till Sverige. Pappa hämtade oss på Landvetter och nu är allt uppackat & lägenheten någorlunda städad. Det känns riktigt tråkigt att vara hemma igen, vi möttes av regn i bilen hem vilket bara fick mig att vilja sticka iväg på en ny resa direkt. Men jag har en vecka kvar på min semester & den ska jag njuta av till fullo! 

Jag knäppte hela minneskortet fullt med bilder på kameran så snart kommer lite bilder upp här på bloggen från resan. Skapade även en ny kategori som jag gjort för de senaste resorna så att man lättare kan hitta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0