breathing you in when I want you out.

 
Jag blir så himla förbannad på mitt immunförsvar, i snart 7 veckor har jag varit förkyld & snuvig. Låter hela tiden täppt och hostar fortfarande.. Igår slutade jag använda nässpray så jag hoppas på att "täpptheten" släpper lite iaf, vill kunna köra igång träningen snart!

Igår blev det en lunchdejt på Chili Thai med grabbarna och efter jag slutat jobbet klockan 02 inatt så hämtade jag upp Julia från stan och så åkte vi hem till mig och sov. Idag har vi bara legat i varsin säng och segat, varit på en promenad med Bella och nu är jag ensam hemma en stund. Jag ska snart gå och duscha med inpackning & skrubb, måla om naglarna, plocka ögonbrynen, smörja in mig med brun-utan-sol och bli allmänt fräsch inför kommande vecka, sista veckan som 19 år, herregud.. haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0