monday.

Fick presenterna på bilderna ovan, ett större Yankee Candle ljus, presentkort på IKEA, pengar, en kokbok och massa fina blommor!

Jobbar sent skift denna veckan vilket gör att jag får en skön sovmorgon fram till 10 men slutar 18.30. Blev på dåligt humör när jag kom hem innan så jag slängde på mig träningskläderna direkt och gav mig ut på en löprunda i kylan. Helt galet vad bra kroppens endorfiner är, blev glad & lugn direkt så körde även på med lite styrka. Känner redan av lite träningsvärk, första träningen på 8 veckor, kroppen lär ju ha fått en mindre shock haha.. 

Mitt busskort gick även ut idag så fick åka förbi Ica Maxi för att köpa nytt + för att köpa en sallad till middag som även blir morgondagens lunchlåda. Nu ligger jag nyduschad i sängen & kollar på La Bamba, ska snart sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0