ta mig till grekland.

Åh jag sitter & kollar på resor just nu. Kan inte sluta tänka på blåa hav, konstant sol och känslan av att resa iväg. Har kollat igenom mina album från olika resor och dras mest till bilderna som är tagna i Grekland, det är något speciellt med just Grekland, vill åka dit varje år, skulle kännas så himla konstigt annars haha. 
 
Bilade ner till Grekland med familjen. Träffade släktingar, bodde hos farmor i Aten, badade & solade i 2 veckor och reste runt.
 
Första utomlandsresan själva, åkte på sjukaste resan någonsin. Aldrig skrattat så himla mycket, vi festade, solade till viss del, åkte iväg på en lång båttur och hittade på massa kul!
 
Jag drog till Zakynthos med min kärlek för att äntligen få se den strandsatta båten jag alltid velat se. Synd bara att det var mulet just den dagen så bilderna blev helt gråa.. Vi solade varje dag, gjorde utflykter, testade på utelivet i Laganas och hade 2 underbara veckor. 

Kommentarer
Postat av: sabina-ung mamma till 2

Jag åker till Kreta på torsdag, fruktansvärt taggad! :D

2014-05-21 @ 00:44:01
URL: http://saabiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0