& we are gonna let it burn.

 
Hallå!
De senaste dagarna har jag haft fullt upp. I torsdags begav vi oss mot ett soligt Göteborg för att spendera ledigheten på Liseberg. Blir alltid 5 år igen när jag stiger in genom dörrarna in dit, haha. Jag ÄLSKAR karuseller. Vi kom hem ganska sent och jag började jobba halv 8 på morgonen dagen efter så igår var jag ganska trött. (Ett tips är att köpa express-pass till Liseberg på internet före besöket, billigare + vi slapp kön till ingången, fick våra åkband och kunde gå före till 3 karuseller, grymt att slippa 1 timmas kö till Helix och bara glida förbi!)

Simon kom hem till mig vid åtta-tiden iaf och så gick vi igenom marknaden som är i stan och satte oss på Seaside med Elin, Jasmine & Julia. Fler kompisar droppade in senare på kvällen och vi köpte biljetter & åkte en  snurrande halvstabil karusell bara för att. Somnade sött ihop med Jasmine & Julia inatt och idag har vi haft picknick i Stadsparken! Ska träffa Sara om en stund och äta på piren och sedan får vi se vart vi hamnar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0