mystisdag.

Jag har haft konstiga kännigar i halsen i några dagar men inte blivit sjuk än så jag hoppas på det bästa inför fredag, för då drar vi till New York!
Igår var jag & Julia hos Simon en sväng på kvällen för att säga hejdå då han idag drog iväg till Australien & Nya Zeeland i 2 månader.

Efter jobbet idag har jag bara varit hemma, vi lagade baconinlindad kyckling till middag och har nu sett kvällens avsnitt av Paradise. Imorgon ska jag träffa Ottilia och måste även hinna växla pengar och köpa mig ett busskort. Jag borde även börja packa, men kommer att åka med så lite packning som möjligt för att kunna shoppa så mycket som möjligt. Är så himla taggad! Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0