Söndagsinspo.

 
Jag har hundra idéer på saker jag vill göra i vår lägenhet. Längtar så tills det blir jul så jag kan pynta loss med julgardiner, tomtar och ljusstakar. Har äntligen hittat en världskarta med rätt färger som jag vill ha så den kommer att målas och snart skickas till Sverige. Himla spänd på resultatet då den målas av en konstnär!

Något som jag gillar är väggtexter, skulle vilja sätta upp en i hallen som man ser direkt när man kommer in. Älskar texten till höger som borde sitta i ett kök vilket vårat tyvärr är för litet för men den är så snygg. Ska dock beställa hem kakeldekor till vårt kök men måste överlägga lite med Dennis först haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0