Snart ledighet.


Jag har jobbat hela dagen och blev tillfrågad om jag kunde tänka mig att jobba även imorgon så jag tackade ja. Efter jobbet tog jag och Simon bussen till stan och mötte Gustav och Charlie för middag på Liban Deli. Vi gick sedan bort mot bowlingen för att träffa Julia en stund som jobbade och bestämde oss för att stanna och spela så vi spelade 2 serier och nu är jag hemma! 

Börjar klockan 06.00 imorgon och slutar vid 14-tiden och efter det ska jag hem till Sara i Habo med tjejerna för att planera en resa i november! Vid 8 börjar jag jobba på nästa jobb och slutar på natten. På söndag ska jag bara sova och ge mig iväg och rösta. Trevlig helg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0