2015.04.13.

Bilder som togs i helgen
 
Vardagen är tillbaka och det betyder även rutiner. Jag har slarvat med träningen efter Thailand, har dock börjat springa mer för att ladda upp lite inför Vårruset och idag tog jag mig tillbaka till gymmet. Jag håller just nu på att fixa med alla dokument och bilder som ska in till olika ansökningar. Håller verkligen tummarna för att jag ska komma in på Fotohögskolan i höst men har även sökt in till 4 andra utbildningar runt om i Sverige. Nu ska jag åka iväg och kika på ett par bilder jag skrivit ut som ska skickas in till fotoansökningen, jag är perfektionist när det gäller mina bilder men det har varit ett rent kaos att välja ut bilder jag tycker duger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0