Touchdown Sverige

I söndagsmorgon landade vi i Sverige efter att ha rest i 16 timmar. Stannade i Aten och Köpenhamn på hemvägen och satt i 8 timmar på Kastrup och väntade på flyget hem till Sverige så vi var ganska trötta. Det har känts så fruktansvärt jobbigt att lämna värmen och Kreta, trivdes så himla bra att jag kunnat stanna ett par veckor till, minst. Kommer upp bilder från resan i veckan!

Igår började jag jobba igen, tog sedan en sväng till Mediamarkt med Simon för att kika på ett par saker som behöver inhandlas i höst. Bland annat en Macbook, minneskort, kamerabatterier och lite annat. Jobbar onsdag-torsdag denna veckan också för att sedan vara ledig på fredag, då väntar Öland i helgen med tjejerna. Nästa vecka jobbar jag bara måndag & tisdag för på onsdag börjar jag på Fotoskolan! (: 
 
 
 Förra veckan gick mitt abonnemang ut så fick klicka hem en ny Iphone!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0