2015.12.02

Usch jag gillar verkligen inte mobilbilder men det är bara för att jag verkligen har noll känsla med mobilen haha! 
 
Det är äntligen december och jag har tyvärr noll julkänsla.. Jag har hittills hunnit handla 2 julklappar men ska ta en dag på stan snart och checka av min lista. Idag flyttade jag ut till pappa för att bo här i några dagar med mina bröder, min pappa & låtsasmamma är iväg på semester men dem är hemma igen på lördag så jag ska försöka hålla oss 3 levandes tills dess! Vi har lagat mat ihop och gjort både matteläxa och engelska glosor, jag själv måste göra klart månadens bild tills imorgon. Ikväll ska vi spela Geni och kolla på The Bachelor haha, är man en bra syster så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0