Back to work

Foto: Judit Hultman

Igår hade vi julavslutning med klassen och jag gick på jullov. Pappa hämtade mig och vi åkte upp en sväng till A6 ihop med min låtsasmamma för att handla några julklappar och kika runt lite! Åkte hem till pappa och vid 17-tiden åkte jag & pappa och köpte en kamera jag kikat på haha. Spontanköp när det är som bäst.. Visar er snart vilken det blev! 

Idag började jag jobba, kommer vara tillbaka på mitt jobb alla dagar i jul och nyår som inte är röda. Trodde att det skulle kännas jobbigare faktiskt men det kändes riktigt bra att vara tillbaka bland alla jobbarkompisarna igen! Om en stund ska jag byta om till träningskläder & sticka iväg och springa med min kompis Jonatan. Vi har infört torsdagar som konditionsdagar och har de senaste 2 veckorna sprungit runt munksjön. Denna veckan är snart slut men har två arbetspass kvar, en julmyskväll på lördag med vänner och på söndag väntas julfirande! 

Kommentarer
Postat av: gia

Du är så vacker :)

2016-01-02 @ 19:49:56
URL: http://gsyraka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0