Clarins

 
Clarins Skin Illusion från eleven.se

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av smink så varje gång jag har köpt nytt smink så har jag inte direkt brytt mig om märken eller kvalitet. Det var lixom någon slags brytpunkt för något år sedan då jag verkligen tröttnade på att inte kunna sminka mig ordentligt så jag gjorde som en liten regel för mig själv att därefter satsa på bra kvalitet och bra produkter när jag behövde köpa nytt. Så under året har jag verkligen lagt ner mer pengar och byggt upp en ganska så bra sminkbas. Både produkter och borstar har uppdaterats i min sminklåda så jag tänkte kanske visa lite på bloggen framöver. Idag trillade denna ner i brevlådan, har behövt en ny foundation så jag slog till förra fredagen på black friday haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0