Produktiv dag!

Idag har jag fått massor gjort!
Startade dagen vid 07.00, fick iväg både syskonen i tid till skolan, parkerade bilen i ösregn i stan och även Dennis och jag hann till skolan i tid. Hade redovisning på månadens bild fram till 12 ungefär, tog bilen hem, hämtade yngsta lillebror på skolan, åkte tillbaka till stan, plockade upp Jasmine och fotade henne på hennes jobb till en uppgift som ska vara klar tills på måndag. Det var en helt mulen dag men solen tog sig igenom lagom till vi skulle fota så kan inte vara mer än nöjd! Vi åkte hem, städade upp och fixade hemma och när min andra bror slutat skolan stack vi iväg och handlade mat som vi nu har lagat samt ätit upp. Sedan dess har jag suttit med bilderna som togs idag och redigerat & snart väntar myskväll med chips och hela paketet. Snart ansluter även Dennis till fredagsmyset när hans match är slut! :)
 
 
Lillen som inte är så himla liten längre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0