2015.02.15.

Känns så himla tjatigt att berätta om min vecka för mina veckor går verkligen på rutin haha. Jobbade sent, jobbade över några timmar, var på bio och tränade. I fredags fyllde min yngsta lillebror 11 år så vi var där en sväng och firade lillemannen. Igår morse gick vi upp vid 10 och gjorde superfrukost, ägg och bacon, baguetter och youghurt med apelsinjucie. Jag äter inte bröd längre utan bara ägg och havregrynsgröt så det var riktig lyxfrukost. Senare på dagen blev vi bjudna på lunch på La Locanda av Dennis familj och sedan bar det av mot Råslätt för att kolla på en bandymatch.

Kvällen spenderade vi hemma hos oss med Melodifestivalen (största skämtet någonsin), köpte sallad från Prima och myste. Idag har jag gått runt munksjön med Jasmine och ätit lunch hemma hos henne. Åkte hem till mamma en sväng och myste där tills Dennis hämtade mig för några timmar sedan. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0