Artonde januari.

Igår hade vi Cocktailparty hemma hos Ottilia! Vi blev bjudna på massor av god plockmat och det var klänning som gällde så alla var uppklädda & fina. Dock började jag jobba klockan 6 på morgonen igår så jag var helt slut på kvällen och gick och la mig vid 11 när jag kom hem. 

Imorse hämtade min kusin Angelica mig vid 11-tiden och vi åkte sedan ut till pappa i Hovslätt för att äta mat ihop och mysa med Angelicas söta vovve. Åh hon snarkar som en liten gris och hoppar runt för att undersöka allt hon ser, sötaste lilla valpen haha. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gia

Åååå så söt 😃😃

2015-01-18 @ 20:02:06
Postat av: THIRIL THAMP

fina bilder :)

2015-02-03 @ 18:12:12
URL: http://thiril.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0