Summerburst 2015.

De senaste dagarna har jag jobbat, även i tisdags då det var röd dag. Helgen gick fort, hade en sån himla mysig lördag då jag först hängde med Elin & Lisa på Småländska och sedan blev upphämtad av Dennis för att äta på Bada Bing & sedan bada badtunna hemma hos hans familj! 

Jag har även hunnit köpa en ny dator i veckan, bytit den samt lämnat tillbaka den haha. Har även fått hem kakeldekor så jag ska göra om i köket i helgen, nu är det vitt men ganska tråkigt kakel så det ska bli mörkgrått. Men det bästa med denna veckan är iaf att vi nu bokat biljetter till Summerburst Göteborg! Förra året bokade vi till Stockholm men fick tag på biljetter till Tomorrowland så det blev aldrig av (vilken himla otur hehe) Åh jag ska få se Avicii igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0