Taconight with babe

 
 
I fredags tog jag semester! 
Jag har nu fyra veckors ledighet framför mig och jag ska njuta av det så himla mycket. I fredags efter jobbet tog vi det bara lugnt hemma med en Johan Falk film. Tog sovmorgon i lördags och gav mig ut på en löprunda på 6 km innan frukost och sedan tog jag & Dennis en runda på stan. På kvällen träffade jag Jasmine och vi åkte tillsammans hem till Tove där även Lisa och Julia var. Vi åt massa frukt och drack lite vin innan vi skildes åt, jag och Lisa drog till piren och hängde med några jobbarkompisar och Jasmine & Julia drog till Spira. 

Idag har vi tagit det lugnt, jag var iväg och åt lunch hemma hos Elin tillsammans med Julia på förmiddagen. När jag kom hem frågade Dennis om vi inte skulle åka hem till min pappa då de åkt till Grekland så vi åkte och handlade tacostillbehör och ska sova över här inatt. Bästa av allt är att veta att vi är lediga imon och därmed slipper söndagsångest haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0