18onde juni

I måndags vaknade jag upp med hur ont i halsen som helst men jobbade hela dagen och låg sedan hemma och vilade hela kvällen. På tisdagen gick jag till jobbet men vid 12-tiden kändes det som att jag skulle ramla ihop och jag blev dessutom förkyld under dagen så pappa kom och hämtade mig. Sov bort halva dagen hemma hos pappa tills Dennis hämtade mig och har varit hemma från jobbet både igår & idag. 

Det är bättre idag och det är kanske för jag ersatt alla måltider med glass haha. Har nog fått i mig en liter glass på det senaste dygnet, har ingen direkt matlust när man inte känner några smaker ändå. Igår skaffade jag Netflix så både igår och idag har jag kollat igenom alla avsnitt av American Horror Story. Har även mailat om praktikplats till hösten och rensat lite bland mina kläder. Är så himla rastlös och trött på att vara hemma nu. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så jag orkar med Midsommar! 
 
 
Fina mamma var här igår med en söt blomma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0