5e juni

 
FREDAG! 
Denna veckan bara försvann i ett nafs, jag har jobbat sent så jag har varit hemma efter klockan 7 varje kväll & bara hunnit träna och äta middag ungefär. Idag efter jobbet bestämde jag & Dennis att vi skulle iväg på en liten dejt så vi tog bilen ut till Gränna och åt i hamnen. Jag hade med mig kameran så vi tog ett par bilder och det finns inte ord för hur konstig jag blir framför kameran haha. Jag är så mycket mer bekväm bakom men det är kul att experimentera lite. 

Jag är ledig hela helgen så imorgon ska jag förbi stan en sväng och sedan träffa mina brudar. Jag hoppas på en fotoshoot så jag kan få öva lite på mina vackra vänner så vi får se vad det blir! Har planer på att ändra om lite här i bloggen och möjligtvis skaffa en fotoblogg utöver min personliga? Hade ni kikat in där? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0