The only way is up

Räknar dagarna tills jag får gå på semester, har 5 jobbveckor kvar tills jag är äntligen är ledig!

Vecka 29 - Halmstad torsdag till söndag, Dennis kompis har ett sommarhus nära havet där vi blir ett stort gäng som ska umgås och bo ihop ett par dagar första veckan på semestern!

Vecka 30 - Ännu oklart om jag och Dennis åker ner Grekland en vecka då min familj kommer befinna sig där. Planen är att hälsa på farmor & farfar, visa Dennis Aten, bo på världens bästa ställe och bara njuta av mat och sol & bad. 

Vecka 31 - Jag och Julia ska iväg på en solsemester någonstans i europa, vart det blir återstår att se!

Vecka 32 - Hänga i sommarstugan, umgås med vänner, leva livet, åka på roadtrips, vara med familjen.

Vecka 33 - Börjat jobba igen men åker till Öland fredag till söndag med tjejerna till samma hus som förra året! Laga mat ihop, umgås, sola och bada i havet och njuta av sommaren.

Vecka 34 - Börjar på Fotoskolan den 19 augusti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0