home.

 
Vi landade hela och något oroade efter att man hade hört om kraschen i Alperna i torsdags men flygresan på 14 timmar gick kanon! Det blev lite stressigt i tisdags efter att jag bloggat om när vi skulle resa hem haha. Jag skrev att vi skulle åka hem på torsdagkväll och landa i Sverige på torsdagmorgon vilket inte alls gick ihop logiskt så när vi kollade våra biljetter så skulle vi resa hem dagen efter och skulle egentligen ha befunnit oss i Bangkok istället för på hotellrummet på Koh Samet.. Så vi packade ihop allt på 5 minuter, fick tag på en speedboat och en taxi och befann oss i Bangkok 4 timmar senare. Checkade in på det lyxigaste hotellet jag någonsin bott på så vi var ganska glada trots alla onödiga pengar vi blev tvunga att slösa haha!

På onsdagen shoppade vi hela dagen och gick även på SeaWorld under ett köpcenter. Häftigt men fruktansvärt hemskt att se stackars instängda djur, usch. Efter att vi kommit hem har vi försökt komma in i dagsrytmen men har tyvärr inte lyckats särskilt bra, vaknat mellan 05-07 de senaste dagarna så det är himla tur att jag har en hel helg framför mig innan jobbet drar igång igen. Igår var jag på stan en sväng med Jasmine och åkte sedan hem till världens bästa mamma. Idag ska vi städa lägenheten, åka hem till pappa och äta lunch & ikväll ska jag träffa mina brudar och ha en faväl-fest för Ottilia och Lisa som snart drar till Australien. 

Har sånt himla fotosug så jag ska försöka göra om här i bloggen snart och ska även visa bilder från Thailand!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0