skitdag.

Idag har jag haft en kass jävla dag. Vaknade utsövd men det är någonting med söndagar som gör mig arg haha. Hela dagen har varit så himla grå, vädret, träden, regn och snöblask. Försöker reda ut mina tankar kring vad jag ska göra med mitt liv. Blir så fruktansvärt rastlös i själen av att göra samma sak hela tiden. Jobba, äta, träna, sova. Leva på helgerna och så gör man om det 5 dagar i sträck igen. Jag vill tror att jag vill resa iväg ett tag, eller jobba utomlands? Jag vill samtidigt börja plugga och känna att jag kommer någon vart i livet men till vad? Jag blir galen. 

Dessutom är jag arg på att jag är så snäll. Ibland känns det som att man kämpar så för vissa människor när man egentligen borde lägga noll energi. Samtidigt är jag sån som person, precis som min mamma. Som vill lägga ner lite extra omtanke, bry mig lite till och tro det bästa om folk. Men ibland borde man verkligen bara strunta i det för sitt eget bästa och fokusera på sig själv. Det vinner man nog på i längden. Nu ska jag strax sova, jag har ätit ananas till kvällsmat (som jag älskar) men som jag inte tål så hela tungan är helt prickig och kliar. Förbannade söndag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0