Sunny sunday.

 
Hej på er!
I fredags gick vi tjejer på jobbet ut på afterwork på Casa Grande. Vi var 10 stycken som åt och sedan gick vi bort till Murphys en stund. Jag var uppe vid 5 på morgonen i fredags för att hinna träna innan jobbet så jag var dödstrött på kvällen så jag tackade för mig vid 11 medans en del av de andra fortsatte ut för att dansa. Igår fixade jag lite med kläder inför resan (vi åker på onsdag!!) och gick sedan bort till Forex för att växla in pengar. Hann gå en liten sväng på stan innan jag träffade Angelica för att luncha på Sambosak. 

På kvällen åkte jag hem till mamma, vi åt goda tacochips med köttfärs i ugnen och doppade jordgubbar i smält choklad. Vid 11 fick jag för mig att vi skulle kolla på gamla VHS-filmer på när jag var bebis så vi kollade igenom massa klipp där jag står och hoppar i badkaret och lär mig gå, så himla kul att ha sådant sparat! Idag vaknade vi till strålande sol så jag och Dennis var ute på en promenad för en stund sedan och ska strax bege oss en sväng till A6 för att köpa solkräm och småsaker. Efter det ska vi hem till min pappa för att grilla första gången för iår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0