Helgen

Denna veckan har jag proppat full med massa träningspass, har varit på CX, Zumba, kört styrka, sprungit och kört intervaller. En kille på mitt jobb är utbildad PT så vi bestämde att vi skulle köra ett träningspass ihop igår, och jävlar vilken träningsvärk jag har haha. Superkul hur som helst! 

I fredags tog jag en vilodag så jag & Dennis chillade bara hemma på kvällen med film och en liten promenad. Igår startade jag dagen på gymmet som sagt och sedan åkte vi upp till Dennis familj och hängde i solen. På kvällen åkte jag & Jasmine hem till William där vi grillade med ett gäng killkompisar och sedan gick vi ut en sväng. Idag sken solen så runt 11-12 tiden åkt vi ut till min pappa och har solat hela dagen. Vi blev även bjudna på middag och har bara myst & umgåtts hela dagen.

Jag hatar egentligen söndagar men sedan en tid tillbaka så har det blivit lite av en tradition att vara hemma och mysa på söndagkvällar. Vi brukade kolla på Johan Falk när det gick på tv varje söndag förut men som nu har slutat så ikväll ska vi se The Boy Next Door!
Nu väntar bara 4 arbetsdagar och sedan är det Summerburst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0