Lördagsfrukost

Äntligen känns min kropp någorlunda fungerande igen! Jag kan ha haft den mest stillsamma veckan i mitt liv, pendlat mellan sängen och soffan & bara känt rastlösheten växa. Jag längtar efter att få träna och röra på mig, ska ju springa Vårruset på torsdag och kommer antagligen inte kunna träna inför det så får hoppas på att jag mår bra på torsdag istället och köra 100% då. 

Idag vaknade jag halv 10, låg och drog mig men kan verkligen inte ligga kvar länge när Dennis ligger och sover utan att väcka honom haha så jag gick upp och började fixa frukost. Dagens planer är att träffa Jasmine innan hon börjar jobba och senare ska jag träffa Julia & förhoppningsvis fota!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0