Regnigt Summerburst väntas

Alltså jag är så besviken och arg på vädret!
I helgen när Summerburst hålls i Göteborg ska det vara 10 grader och regn, alltså va? Det är i slutet på maj och vädret vi har är samma som i oktober. Jag är verkligen en vädermänniska som styr humöret efter väderlek så någon gång ska jag faktiskt ta mig från Sverige permanent och lämna detta äckliga väder. Helgen kommer bli kanon ändå, vi ska bo på samma hotell som sist och träffa massa goa människor! Imorgon ska jag upp och träna med Eva vid 07.00 , sen packa iordning och vid 11 tar vi bilen mot Göteborg. Sedan väntas fest, bra musik och en himla massa hoppande. 
 
Haha ni som följt min blogg några år har sett dessa bilder ett X antal gånger men de tåls att visas igen, vädret var helt underbart och hela helgen var grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0