2015.11.27

Fina Emma som jag fick fota i måndags, fler bilder kommer upp!

Idag avslutades min 4 veckor långa praktik! Jag har fått vara med på hus/lägenhetsfotograferingar, barnfotograferingar, varit med och kollat på redigering, beskurit bilder till kunder och ställt tusen frågor om foto. Det har varit lärorikt och häftigt att se hur det funkar att vara fotograf på riktigt men jag längtar faktiskt tillbaka till skolan och efter klassen. Efter praktiken mötte Dennis upp mig och vi tog en sväng på stan. Det var massa kaos för att det var black friday men vi kikade bara runt och kollade efter lite julklappar. Vid fem träffade jag efterlängtade Elin på gymmet och körde CX för att sedan vara hemma en sväng innan jag åkte till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0