Canon för en helg

 
 
 
 Jag har min praktik på Dayfotografi här i stan hos fotograferna Maria Brännhult & Sara Landstedt. De senaste dagarna har jag varit med på barnfotograferingar, sprungit ärenden och varit med på lägenhetsfotograferingar runt om i stan. Jag har inte fotat så mycket själv men igår när vi var i en lägenhet fick jag en egen kamera att fota några detaljbilder med. Eftersom jag själv äger en Nikon så kunde det vara bra att lära sig en Canon så jag fick låna hem den över helgen och fick även en uppgift. 

Jag har aldrig fotat med en fullformat innan men det är stor skillnad på denna och min haha. Känns som att jag håller i en liten plastbit när jag plåtar med min jämfört med denna. Trots detta har jag inte förälskat mig i Canon som jag kanske trodde att jag skulle, Nikon känns så mycket mer logiskt haha! Skulle gärna byta upp mig till en fullformatskamera (dock en Nikon då) men det är ju inte det billigaste direkt. Snart så! :)
 

Kommentarer
Postat av: David

Skönt att du inte ändrat dig:) Jag vet att du gillar min Nikon :) så tror du kommer köpa en sån snart:)

2015-11-17 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0