Grattis älskade vän

 
Det är ingen vanlig tisdag idag för det är Jasmines födelsedag! ♥
Detta är tjejen som stormade in i mitt liv när vi gick i 5e klass på mellanstadiet, hon snodde min dåvarande pojkvän och min mamma tvingade mig att bjuda henne på mitt kalas trots att jag inte ville det för jag var så arg haha. Sedan dess har vi hängt ihop, vi överlevde när jag bytte klass & skola på högstadiet och överlevde även när Jasmine flyttade upp till Norrköping för att läsa gymnasiet där. Vi har antagligen pratat i telefon  varje dag sedan dess, oavsett om vi ska ses en timma senare så kan vi prata i telefon tills vi ser varandra på gatan. Det är denna tjej jag kan bomba med sms när något händer eller när jag behöver hennes råd. Det är hon som kan peppa mig och det är hon som får mig att skratta åt allt och ingenting. Sedan i våras har vi bott 5 minuter ifrån varandra och vi har umgåtts mer än någonsin. Det är guld värt att kunna träffas en vardagkväll och bara umgås, se en film, gå en promenad eller bara vara.

Älskade vän, grattis på din födelsedag!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0