Novemberfrågor

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Jasmine ringde från Singapore och vi pratade en stund! Imorgon är dem hemma igen! ♥

 
 Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov sött

 Vad gjorde du för 15 min sedan? Tände ljus i hela lägenheten

 Det sista du sa högt? "Vad ska vi äta idag Dennis?" 

 Det senaste någon sa till dig: "Jag vet inte, fisk?" haha..

 Vad var det senaste du åt? En clementin som jag delade med Bella 

Vad var det senaste du köpte? Doftljus och en ny matta till köket!

 Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit 

 Vad är det för väder hos dig nu? Kallt, grått och trist



Godaste glassmaken? Choklad alla dagar, förutom vaniljglass med krossad choklad i, vidrigt!

 Sover du tungt? Ibland, vaknar ofta flera gånger under natten så kanske inte så tungt! 

 Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan 

Vad ser du om du tittar till höger?
 Dennis kläder, våran säng och min stora världskarta på väggen

 Höger el vänsterhänt? Höger

 Favoritgodis? Choklad och sura godisar, det finns små rosa melonbitar med typ surt socker på, bästa som finns!

Hur många kuddar sover du med?  
Två! 

 Morgon eller nattmänniska? Jag kan vara morgonpigg ibland men är också den som alltid somnar sist för jag alltid får 100 ideér på jag ska göra just när jag ska lägga mig..

 Vad är viktigt för dig? Min familj, mina vänner & Dennis

Är du kittlig? Fruktansvärt

 Snarkar du? Nej det tror jag inte

 Stökigt el välstädat? Välstädat! Dock kan jag ha det riktigt stökigt ibland tills jag får ett ryck och städar ALLT. Dock hinner alltid Dennis röja en del innan jag hinner så långt i min stökighet haha

 
Vad gör dig glad? Att ha en resa inbokad och små överraskningar i vardagen

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Svenska, engelska & idrott

 Bästa grönsak? Broccoli med citronsaft på är så himla gott!

 Vad är det bästa med söndagar? Att jag brukar träffa min familj och har obligatorisk myskväll med Dennis! :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0